De Epica Awards van dit jaar zullen ook een Grand Prix voor campagnes in niet-traditionele mediakanalen omvatten. Epica krijgt nog steeds genoeg inzendingen op het gebied van film, print of design, maar een toenemende hoeveelheid werk past niet gemakkelijk in een van deze categorieën. In 2017 waren er bijvoorbeeld de inzendingen van een school, een TED-speech, een filmpremière en een spookachtig wagenpark van radiogestuurde fietsen (om de verkeersveiligheid te bevorderen). Hoewel al deze een thuis vonden in de Media Innovation- of PR-categorieën, zouden ze niet gekwalificeerd zijn voor een van de bestaande Grands Prix: Film, Print, Outdoor, Design en Digital. Deze Alternative Media Grand Prix is de tweede nieuwe Grand Prix van dit jaar, naast de Responsibility Grand Prix, die naar gaat naar werk van algemeen belang.
De Epica Awards vinden plaats op 15 november in het Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam. Ze staan nog tot 30 september open voor inzendingen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]