Epica-nominaties voor Boondoggle, darwin BBDO, FamousGrey en ICF Next

De Epica Awards zetten de eindspurt in. Op 21 november worden de prijzen uitgereikt, de dagen ervoor jureert de jury in Amsterdam. De online jury maakte alvast een eerste schifting. Wat we nu al kwijt kunnen: de Belgische bureaus Boondoggle, darwin BBDO, FamousGrey en ICF Next staken alvast nominaties op zak, met campagnes voor De Morgen, Fairtrade Belgium, Volvo en de Europese Commissie.
Dit jaar ontving Epica 3410 inzendingen uit 61 landen. Het grootste aantal inzendingen kwam uit Duitsland, gevolgd door Frankrijk en de Verenigde Staten. Er was een toename van het aantal inzendingen uit Georgië, Oezbekistan, Israël, Canada en China. Nieuwe landen zijn Cyprus, Luxemburg, Armenië en Malta. "Ondanks een algemeen gevoel van onzekerheid, vooral in heel Europa, konden de bureaus in hun budget ruimte vinden om ons hun beste werk toe te sturen," zegt de redactiedirecteur van Epica, Mark Tungate. "Het resultaat was dat de (online, n.v.d.r.) jury heel hard moest werken om het briljante van het goede te scheiden. Wij geloven dat onze shortlist nu al de 'best in show' vertegenwoordigt en iedereen die erop staat, verdient onze felicitaties."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]