EPO wordt EPONYM

EPO, sinds 2003 een agentschap voor evenementencommunicatie, wordt in een nieuw jasje gestoken. Vanaf maart is het niet meer EPO, maar EPONYM. In de 14 jaar sinds de oprichting heeft het bedrijf belangrijke veranderingen gekend: een sterke groei, een steeds completere ploeg met altijd bredere vaardigheden, een uitbreiding van de infrastructuur en de Europeanisering van de markt. Uit schrik om hun DNA te verliezen, besloten ze dit voortaan gewoon extra in de verf te zetten. Niet alleen met een sterke signatuur, maar ook door hun naam en grafische identiteit te veranderen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]