Het Senseo-gamma is kleurrijker en uitgebreider dan de meeste mensen weten. Zo is er altijd een combinatie (machine en koffie) die perfect bij u past, zo luidt het. Om dat te illustreren creëerde BBDO een Senseo-universum,waarin telkens een andere combinatie wordt gemaakt. Een presentator introduceert u als kijker in deze prachtig gestileerde wereld en geeft u bovendien de kans om uw eigen Senseo te winnen. En dat allemaal in 10 seconden...
Credits
|
|
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]