Er is zoveel om te delen met Orange en Publicis Groupe

Crea / News

Een goede internetverbinding brengt ons allemaal dichter bij elkaar, zeker tijdens de typische momenten uit ons gezinsleven. Terwijl we onbewust bouwen aan onze familiebanden, blijkt Orange en zijn LOVE-pack nooit ver weg. 

In de nieuwe campagne zien we hoe Orange bij elk van die momenten, telkens via een ander toestel, de gezinsbanden versterkt. We zien hoe elk personage alles uit het pack met mobiel, internet en televisie haalt om zo samen unieke en onvergetelijke momenten met elkaar te creëren. Want de momenten die we samen beleven betekenen vaak meer dan een moment alleen.  

De LOVE in deze campagne zal gedeeld worden via TVC, online video's, radio en bannering in een volledig moduleerbaar format dat opgebouwd is uit korte scènes met typische familiemomenten. In elke scène zien we hoe de banden versterkt worden, en hoe ook telkens één of ander toestel daarin een belangrijke rol heeft.

Credits

Orange Belgium / Isabelle Hankard, Nathalie Moons, Oriane Saloum, Isabelle van den Eede   

Executive Creative Director: Mathieu Cardon  

Creative Director: Naïm Baddich      

Creatives/Concept Providers: Nicolas Biscaras, Veda Ferdin, Clément Maillot, Rafael Lopes 

Copywriters: Wim Corremans, Philippe Dorval 

Strategic Director: Jan Govaert 

Connection & Strategic Planners : Anthony O’Donnell, Maarten Van Herck, Gerard Joosten (Boomerang) 

Client Lead: Kaat Danneels

Account Director: Elke Piron 

Account Manager: Morgane Hoogaert 

Moving Images Producer: Marc Van Buggenhout 

Sound Lead: Tom Garcia

Sound Engineer: Mathias Lewis

Sound Producer: Saartje Goris

Post-production Lead: Martine Lévy-Lambrechts   

Digital Producer: Teo Rasmerita 

External production

Production Company: Czar 

Director: Marit Weerheijm 

Producer: Maarten de Sutter  

Photographer: Merel ‘T Hart