Een innovatief slaapsysteem vraagt om een slimme merkaanpak. Ergosleep benadrukt het belang van een goede nachtrust en ontwikkelde daarom een technologie die werkt op basis van het slaap-DNA; een oplossing gebouwd op wetenschap, lichaamsmeting en het bepalen van de individuele slaaphouding. De perfecte basis voor een merkconcept dat de puntjes op de i zet, vonden ze bij Skinn Branding Agency. Het bureau ging aan de slag met sobere portretfotografie en spot-on kleurtonen en ontwikkelde een nieuwe merkidentiteit die bij de merkessentie én bij uw slaap past.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]