Een innovatief slaapsysteem vraagt om een slimme merkaanpak. Ergosleep benadrukt het belang van een goede nachtrust en ontwikkelde daarom een technologie die werkt op basis van het slaap-DNA; een oplossing gebouwd op wetenschap, lichaamsmeting en het bepalen van de individuele slaaphouding. De perfecte basis voor een merkconcept dat de puntjes op de i zet, vonden ze bij Skinn Branding Agency. Het bureau ging aan de slag met sobere portretfotografie en spot-on kleurtonen en ontwikkelde een nieuwe merkidentiteit die bij de merkessentie én bij uw slaap past.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]