Ervaren toptalenten voor Trustmedia

tijd lecho trustmedia

News

TrustmediaTrustmedia, de advertising solutions van De Tijd|L’Echo investeert in ervaren toptalent. De extra aanwervingen zijn een logisch gevolg ter ondersteuning van de multimediale groei van De Tijd|L’Echo. Trustmedia verstevigt hiermee zijn aanwezigheid in alle advertentiemarkten. Vanwege de succesvolle innovatiestrategie werd Mediafin, uitgever van beide business kranten, begin dit jaar bekroond tot “Media Company of the Year”.

Voor de sector Finance zal Geert Spapen als business development manager samen met Johan Van Haegenborgh, senior account manager Banking & Financial Communication, het multimediale aanbod versneld uitrollen. Spapen kan terugblikken op meer dan 15 jaar ervaring binnen de media in diverse sales functies. Voor de markten van Vastgoed, Kunst & Academy zal Leentje Van Kerckhoven het interne sales team aansturen. Van Kerckhoven kan beroep doen op haar jarenlange ervaring binnen verschillende sales functies. De afgelopen periode was zij als internal sales manager aan de slag bij Ergatel. Voor de sector Automotive wordt Hervé Dumoulin het aanspreekpunt. Bovendien zal Dumoulin ook actief zijn binnen de sectoren Telecom en Retail. Hij bouwde 10 jaar saleservaring op in de mediasector bij onder andere Mediahuis en Produpress.

Bij Content Republic, de full service content marketing divisie, start Dominique Wauters als business partner. De voorbije jaren was Wauters client relationship director bij Futurelab. Voordien was zij aan de slag bij onder andere Management Centre Europe en Dun & Bradstreet. Ook het marketing team van Trustmedia wordt verder uitgebreid met de komst van Sandrine Roux. Zij start als senior marketing & communication officer en kan terugblikken op een ruime marketing ervaring bij onder andere Ikea en Uplace. Ten slotte wordt ook het Advertising Operations team van Trustmedia verder versterkt. Fatiha Aissati start als advertising coordinator en brengt haar ervaring mee van bij onder andere VWD en Makro.

Hans De Rore, commercieel directeur Mediafin, kijkt uit naar de komst van de nieuwe talenten. « Ik ben bijzonder verheugd deze 6 nieuwe talenten te mogen verwelkomen in ons team. Dankzij onze permanente investeringen in redactionele en digitale innovatie zijn we doorgebroken bij een nieuwe doelgroep van ‘new economy’-lezers. Samen met onze continue innovaties biedt dit nieuwe mogelijkheden, die we met het aangeworven talent nog beter zullen kunnen vertalen in oplossingen voor de advertentiemarkt. »