Ethias en Joe Public Belgium lanceren een activatiecampagne om jongeren te ondersteunen tijdens hun praktisch rijexamen. Blackout van de zenuwen tijdens het parkeren? Een paaltje niet gezien door het angstzweet dat je verblindt? Geen stress, want Ethias is er voor je.
De Failsurance verzacht de onzekerheden die gepaard gaan met het behalen van je rijbewijs. De unieke actie verzekert de jongeren van een vangnet door de kosten van een gefaald examen te vergoeden. Zo kunnen ze met meer zelfvertrouwen en minder stress de baan op, wetende dat ze een tweede poging kunnen wagen zonder extra kosten.
Ze hoeven enkel hun gratis Failsurance af te sluiten via een eenvoudig formulier op de #FailBetter-pagina van Ethias. Alweer een actie die past binnen het #failbetter-platform van Ethias. De verzekeraar begrijpt immers dat fouten maken niet alleen menselijk is, het is essentieel om nieuwe stappen in je leven te zetten.
"Deze actie vat perfect samen waar Ethias voor staat: veel begrip voor jongeren, sterke autoverzekeringen én een leuke knipoog met onze communicatie," aldus Karolien Schoefs, head of traffic & performance marketing bij Ethias.
"Als jonge creatieven die hun rijbewijs zelf nog moeten halen, hebben we deze campagne eigenlijk ook voor onszelf gemaakt. Zo hebben wij alvast wat minder stress voor ons examen," vertellen Fleur en Marie, de twee creatieven die de campagne bedachten.
Deze digitale campagne loopt vanaf 17 september.
Credits:
Client: Ethias
Contacts: Vincent Pecasse, Karolien Schoefs, Jelle Vanheers, Fleur Bijnens, Stijn van Aerschot, Rudy Bola
Agency: Joe Public Belgium
Creative Director: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creatives: Fleur Delanghe, Marie Janssens
Client Service Director: Murielle Segers
Account- en Project Management: Jente smit, Laetitia de Coster, Tatiana Vandoorne
Strategy Director: Tomas Sweertvaegher
Performance Strategist: Loes Overdulve, Lisa Vande Weghe,
Design: Jeroen van Norren, Lies van Eyck
Motion: Dieter Theuns, Ward Muys
Productie: Vincent Maes
Casting agency: We Want You