De finalisten van de Euro Effie Awards 2018 zijn bekend. 38 campagnes werden na een eerste juryronde geslecteerd om door te gaan naar de tweede en laatste ronde. Op de lijst prijken ook twee Belgen. Visit Flanders en Ogilvy & Social.Lab halen de finale met ‘The Mud Soldier’ in de categorieën ‘Brand Experience’ en ‘Small Budget’, de FOD Kanselarij van de Eerste Minister scoort in ‘Leisure & Entertainment’ en in ‘Government, Institutional & Recruitment’ met ‘Belgium. Uniquely Phenonemal.’ De finalisten zijn afkomstig van bureaus uit België, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Polen, Slowakije, Spanje en het Verenigd Koninkrijk.

The Mud Soldier

Belgium, Uniquely Phenomenal
De volledige lijst finalisten vindt u hier. Alle winnaars worden bekendgemaakt op 16 oktober 2018 tijdens het Awards Gala in La Madeleine in Brussel. Daags erna worden ze ook gepubliceerd op de website.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]