Euro Effies nemen twee Belgen mee naar finale

Awards / News

UnsplashDe finalisten van de Euro Effie Awards 2018 zijn bekend. 38 campagnes werden na een eerste juryronde geslecteerd om door te gaan naar de tweede en laatste ronde. Op de lijst prijken ook twee Belgen. Visit Flanders en Ogilvy & Social.Lab halen de finale met ‘The Mud Soldier’ in de categorieën ‘Brand Experience’ en ‘Small Budget’, de FOD Kanselarij van de Eerste Minister scoort in ‘Leisure & Entertainment’ en in ‘Government, Institutional & Recruitment’ met ‘Belgium. Uniquely Phenonemal.’ De finalisten zijn afkomstig van bureaus uit België, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Polen, Slowakije, Spanje en het Verenigd Koninkrijk.

mud soldier 4

The Mud Soldier


belgium uniquely phenomenal

Belgium, Uniquely Phenomenal


De volledige lijst finalisten vindt u hier. Alle winnaars worden bekendgemaakt op 16 oktober 2018 tijdens het Awards Gala in La Madeleine in Brussel. Daags erna worden ze ook gepubliceerd op de website.