Euro Effies nemen twee Belgen mee naar finale

De finalisten van de Euro Effie Awards 2018 zijn bekend. 38 campagnes werden na een eerste juryronde geslecteerd om door te gaan naar de tweede en laatste ronde. Op de lijst prijken ook twee Belgen. Visit Flanders en Ogilvy & Social.Lab halen de finale met ‘The Mud Soldier’ in de categorieën ‘Brand Experience’ en ‘Small Budget’, de FOD Kanselarij van de Eerste Minister scoort in ‘Leisure & Entertainment’ en in ‘Government, Institutional & Recruitment’ met ‘Belgium. Uniquely Phenonemal.’ De finalisten zijn afkomstig van bureaus uit België, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Polen, Slowakije, Spanje en het Verenigd Koninkrijk.

The Mud Soldier

Belgium, Uniquely Phenomenal
De volledige lijst finalisten vindt u hier. Alle winnaars worden bekendgemaakt op 16 oktober 2018 tijdens het Awards Gala in La Madeleine in Brussel. Daags erna worden ze ook gepubliceerd op de website.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]