De finalisten van de Euro Effie Awards 2018 zijn bekend. 38 campagnes werden na een eerste juryronde geslecteerd om door te gaan naar de tweede en laatste ronde. Op de lijst prijken ook twee Belgen. Visit Flanders en Ogilvy & Social.Lab halen de finale met ‘The Mud Soldier’ in de categorieën ‘Brand Experience’ en ‘Small Budget’, de FOD Kanselarij van de Eerste Minister scoort in ‘Leisure & Entertainment’ en in ‘Government, Institutional & Recruitment’ met ‘Belgium. Uniquely Phenonemal.’ De finalisten zijn afkomstig van bureaus uit België, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Polen, Slowakije, Spanje en het Verenigd Koninkrijk.
De volledige lijst finalisten vindt u hier. Alle winnaars worden bekendgemaakt op 16 oktober 2018 tijdens het Awards Gala in La Madeleine in Brussel. Daags erna worden ze ook gepubliceerd op de website.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]