Euronews lanceert in samenwerking met de Duitse regionale mediaverkooppunten en met de steun van het Google News Lab een reeks van 9 portretten van Duitse mensen in 360° video's, geproduceerd in de weken voor de Duitse federale verkiezingen.
Het wordt geproduceerd in samenwerking met de newsrooms van de Duitse regionale media-uitzendingen, zoals Mitteldeutsche Zeitung, Passauer Neue Presse, Berliner Zeitung, Weser-Kurier, Sleeswijk-Holsteinischer Zeitungsverlag, Isso, Südwest Presse en Schwäbische Zeitung. Met in-depth regionale kennis zullen zij cruciale inzichten leveren op de geografische en sociologische diversiteit op lokaal niveau, die de Duitse kiezers weerspiegelt.
Duitsland heeft in het afgelopen jaar doorlopend headlines gehaald, of het nu gaat om de rol in de Griekse schuldencrisis of controverse over het immigrantenbeleid. Om te rapporteren over deze fascinerende situatie biedt de immersieve journalistiek een fris perspectief op de verkiezingscyclus en een manier om beter te luisteren naar de kwesties die de Duitse kiezers beïnvloeden. Daarnaast geeft het ook de Duitse kiezers een gelegenheid om hun hoop en zorgen uit te drukken in de aanloop naar deze verkiezing.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]