Euronews en Africanews gaan polyfoon

Michael Peeters, CEO van Euronews-Africanews, presenteerde op de MIPTV in Cannes de visie van zijn groep: die baseert zich op de diversiteit van invalshoeken.
Euronews en Africanews willen naar eigen zeggen iedereen een stem geven, zonder er één op te dringen maar zonder valse stemmen te laten horen. Op 17 mei pakt Euronews om 22u alvast uit met een frisse huisstijl annex logo - waarvoor het een beroep deed op het Britse bureau Lambie Nairn. Het motto maakt duidelijk waar het voor staat: 'Euronews. All Views'. Het nieuwe concept weerspiegelt een totaal herdachte manier om informatie te produceren. De transformatie daarvan is de sokkel van Euronews NEXT. Die vat de ambitie van Euronews om verschillende standpunten weer te geven in één plan.
Tegen de lente van volgend jaar moet de hele operatie van Euronews-Africanews rond zijn.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]