Europcar Group, Europese leider in autoverhuur en een van de belangrijkste spelers op het vlak van mobiliteit, lanceert Moving Sam's Way, een internationale sociale media-wedstrijd om de nieuwe consumentgerichte positionering van het merk te ondersteunen. Gedurende twee maanden zullen reisliefhebbers in staat zijn om de Finse instagrammers Samuel en Daniel Taipale te volgen door middel van een vlogsaga en om te winnen tot € 15.000 te winnen, alsook andere prijzen. De wedstrijd is beschikbaar op www.movingsamsway.com en via de EuRopcar Facebook-, YouTube- en Instagram-kanalen.
https://www.youtube.com/watch?v=955PBUnX5r0&feature=youtu.be
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]