Europcar pakt uit met vlogsaga

Europcar Group, Europese leider in autoverhuur en een van de belangrijkste spelers op het vlak van mobiliteit, lanceert Moving Sam's Way, een internationale sociale media-wedstrijd om de nieuwe consumentgerichte positionering van het merk te ondersteunen. Gedurende twee maanden zullen reisliefhebbers in staat zijn om de Finse instagrammers Samuel en Daniel Taipale te volgen door middel van een vlogsaga en om te winnen tot € 15.000 te winnen, alsook andere prijzen. De wedstrijd is beschikbaar op www.movingsamsway.com en via de EuRopcar Facebook-, YouTube- en Instagram-kanalen.
https://www.youtube.com/watch?v=955PBUnX5r0&feature=youtu.be
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]