Eurosport krijgt binnenkort een nieuwe look en feel aangemeten. Momenteel is de zender, die sinds afgelopen maand voor de volle honderd procent dochter van Discovery Communications is, volop in in ontwikkeling, zowel op pan-Europees als op landelijk niveau. Zo heeft de zender nu nieuwe, exclusieve uitzendrechten gekregen, waar die van de Olympische Spelen vanaf 2018, de MotoGP voor Nederland en België en Wimbledon voor België het meest tastbare bewijs van zijn. En bij die nieuwe ontwikkelingen hoort een volledig vernieuwde audiovisuele entiteit, inclusief nieuw logo, die on air te zien en te horen zal zijn vanaf vrijdag 13 november. Nog even wachten dus...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]