Eurosport krijgt nieuwe look en feel


Eurosport krijgt binnenkort een nieuwe look en feel aangemeten. Momenteel is de zender, die sinds afgelopen maand voor de volle honderd procent dochter van Discovery Communications is, volop in in ontwikkeling, zowel op pan-Europees als op landelijk niveau. Zo heeft de zender nu nieuwe, exclusieve uitzendrechten gekregen, waar die van de Olympische Spelen vanaf 2018, de MotoGP voor Nederland en België en Wimbledon voor België het meest tastbare bewijs van zijn. En bij die nieuwe ontwikkelingen hoort een volledig vernieuwde audiovisuele entiteit, inclusief nieuw logo, die on air te zien en te horen zal zijn vanaf vrijdag 13 november. Nog even wachten dus...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


