Eurosport krijgt nieuwe look en feel

Eurosport lanceert vanaf vrijdag 13 november een nieuwe zendervormgeving en merkidentiteit, die zal onderstreept worden met de tagline 'Fuel Your Passion'. De lancering gaat gepaard met een social media campagne, genaamd #sharemypassion, die sportfans aanmoedigt het verhaal achter hun liefde voor een atleet, team of sport te delen. Ook aan de naam wordt licht gesleuteld, want Eurosport wordt in de toekomst Eurosport 1. Eurosport 2 blijft echter wel zijn naam behouden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]