Op 21 augustus startte Eva De Gendt aan het hoofd van At-thetable, waar ze de rol van managing director opneemt. De Gendt is geen onbekende in de bureauwereld. Ze begon haar carrière in 1999 bij Quattro als account executive. Vervolgens vervulde ze commerciële rollen bij onder meer DuvalGuillaume, LG&F, Boondoggle, Leo Burnett en LDV United. Sinds 2018 was ze chief commercial officer bij BBDO, waar ze startte op Proximus om vervolgens ook merken als Lidl, Total Energies, VDAB en Leonidas voor haar rekening te nemen.
Bij At-thetable volgt Eva De Gendt Isabel Peeters op, nadat deze als ‘blij-instromer’ voor het onderwijs koos. De Gendt liet zich voor dit nieuwe hoofdstuk in haar carrière overtuigen door de mix van het mooie klantenportfolio en de enthousiaste ploeg die haar bij At-thetable wacht. “Ik heb in mijn loopbaan altijd voor twee zaken gekozen: mooie merken en straffe mensen. En dat vind ik nu terug in de stad die ik in mijn naam draag. In de eerste plaats wil ik bij At-thetable bouwen op het sterke fundament om de business verder te ontwikkelen. Als onafhankelijk bureau met een sterke media-connectie brengen we aan onze tafel een flexibele mix van creatief reclametalent en contentspecialisten samen. Dat maakt dat we in pole position liggen om – naast impactvolle campagnes – verder in te zetten op branded content voor adverteerders die op dat vlak de extra mile willen gaan.”