Eva Schepers en Aricia Nisol naar Lewis

News / People

Lewis België trok opnieuw versterking aan. Zowel het Antwerpse als het Brusselse team krijgen er een extra troefkaart bij. Eva Schepers versterkt Lewis Antwerpen als creative account executive. Bij Lewis Brussel gaat Aricia Nisol als PR account executive aan de slag. “Het zijn zonder meer uitdagende tijden en bij Lewis willen we de extra milegaan voor onze klanten," zegt Jeroen Rigole, vicepresident van Lewis Belgium & France. “Onze service moet van een hoog niveau blijven, maar we willen ook diversifiëren. Daarom viel ons oog voor talent op Aricia en Eva omdat we overtuigd zijn van de meerwaarde die ze toevoegen.”

Lewis-DNA

Aricia Nisol (25) heeft een Master in PR op zak en deed al interessante ervaring op bij The Walt Disney Company. Haar motivatie en honger om bij te leren charmeerden meteen en snel bleek ook dat ze het Lewis-DNA al in zich heeft. Ze ging intussen al van start als PR account executive bij Lewis Brussel en ondersteunt mee de belangrijkste klanten van het kantoor. “Ik ben erg blij dat ik bij Lewis mag beginnen werken omdat ik weet dat ik mezelf hier snel kan ontwikkelen tot een PR-specialist van een hoog niveau," zegt Aricia Nisol. “Dat is mijn persoonlijke ambitie, maar uiteraard wil ik ook mijn bijdrage leveren aan het geweldige team waar ik mee mag samenwerken. Bovendien heb ik al gemerkt dat heel wat bekende bedrijven en merken voor Lewis kiezen. Daar wil ik met veel plezier mee over brainstormen om samen tot geslaagde en gesmaakte campagnes te komen.”

Oude bekende

Bij Lewis Antwerpen keert met Eva Schepers (25) een oude bekende terug. Zij heeft zowel een bachelor Audiovisuele Technieken (fotografie) als Cross Media Management. Eerder dit jaar maakte ze al vijf maanden indruk bij Lewis als stagiaire digital marketing. In die mate zelfs dat ze nu definitief bij het team aansluit als creative account executive. Eva Schepers zet mee haar schouders onder het digital marketing team en gaat meer specifiek de creatievere aspecten voor haar rekening nemen. Haar (video)grafische skills zijn zonder meer een verrijking voor Lewis. “Ik mocht als stagiaire bij Lewis proeven van hoe creatief er in een communicatiebureau gewerkt wordt en dat smaakte naar meer," zegt ze. “Ik ben bijzonder nieuwsgierig voor wat er allemaal op me af komt en heel erg enthousiast om er meteen met beide voeten in te mogen springen. Het is mijn intentie om een onmisbare schakel te worden en elke dag het beste in mezelf naar boven te halen om de interessante Lewis-klanten zowel op digitaal als op creatief vlak hun communicatiedoelen te helpen bereiken.”