Eva Van Driessche van Nina naar Flair

Eva Van Driessche (39) versterkt de hoofdredactie van de afdeling magazines van Roularta Media Group. Zij neemt na goedkeuring van de overname van de titels van Sanoma door de Belgische Mededingingsautoriteit de functie op van brandmanager bij Flair. Zij volgt dan in die functie Frederik De Swaef op, die Sanoma verlaat.Eva Van Driessche is licentiaat Germaanse talen van opleiding. Zij werkte als journaliste onder andere voor Goedele Magazine, Flair en Vitaya. Als coördinator ging ze aan de slag bij flair.be en zij startte het digitaal platform BeautyTale op. Sinds 2016 werkt Eva Van Driessche als hoofdredacteur van Nina, de wekelijkse magazinebijlage van Het Laatste Nieuws. Met 2,5 miljoen unieke bezoekers per maand staat flair.be stevig in de Top 20 CIM-sites van België. Samen met het versterkt en verbreed magazine van Flair bereikt het merk zo meer dan 600.000 jonge vrouwen per week en is afgetekend leider in zijn marktsegment.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


