Eva Van Driessche (39) versterkt de hoofdredactie van de afdeling magazines van Roularta Media Group. Zij neemt na goedkeuring van de overname van de titels van Sanoma door de Belgische Mededingingsautoriteit de functie op van brandmanager bij Flair. Zij volgt dan in die functie Frederik De Swaef op, die Sanoma verlaat.
Eva Van Driessche is licentiaat Germaanse talen van opleiding. Zij werkte als journaliste onder andere voor Goedele Magazine, Flair en Vitaya. Als coördinator ging ze aan de slag bij flair.be en zij startte het digitaal platform BeautyTale op. Sinds 2016 werkt Eva Van Driessche als hoofdredacteur van Nina, de wekelijkse magazinebijlage van Het Laatste Nieuws. Met 2,5 miljoen unieke bezoekers per maand staat flair.be stevig in de Top 20 CIM-sites van België. Samen met het versterkt en verbreed magazine van Flair bereikt het merk zo meer dan 600.000 jonge vrouwen per week en is afgetekend leider in zijn marktsegment.
Eva Van Driessche is licentiaat Germaanse talen van opleiding. Zij werkte als journaliste onder andere voor Goedele Magazine, Flair en Vitaya. Als coördinator ging ze aan de slag bij flair.be en zij startte het digitaal platform BeautyTale op. Sinds 2016 werkt Eva Van Driessche als hoofdredacteur van Nina, de wekelijkse magazinebijlage van Het Laatste Nieuws. Met 2,5 miljoen unieke bezoekers per maand staat flair.be stevig in de Top 20 CIM-sites van België. Samen met het versterkt en verbreed magazine van Flair bereikt het merk zo meer dan 600.000 jonge vrouwen per week en is afgetekend leider in zijn marktsegment.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]