Na een eerste succesvolle samenwerking op Tomorrowland afgelopen zomer met Mazda, bundelden Eventattitude en MAC21 opnieuw de krachten voor het automerk, ditmaal tijdens de tiende editie van het Romeinse filmfestival Festa del Cinema di Roma. Tijdens het festival, dat liep van 16 tot 24 oktober, konden de bezoekers zich in een filmdecor laten fotograferen door 64 camera’s tegelijkertijd. Het eindresultaat? Een 360° beeld van zichzelf in het decor waar de nieuwe Mazda MX-5 centraal stond. De video was onmiddellijk zichtbaar op een scherm en kon vervolgens live gemaild en geshared worden ter plaatse.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]