Eventattitude met Mazda naar Italië

Na een eerste succesvolle samenwerking op Tomorrowland afgelopen zomer met Mazda, bundelden Eventattitude en MAC21 opnieuw de krachten voor het automerk, ditmaal tijdens de tiende editie van het Romeinse filmfestival Festa del Cinema di Roma. Tijdens het festival, dat liep van 16 tot 24 oktober, konden de bezoekers zich in een filmdecor laten fotograferen door 64 camera’s tegelijkertijd. Het eindresultaat? Een 360° beeld van zichzelf in het decor waar de nieuwe Mazda MX-5 centraal stond. De video was onmiddellijk zichtbaar op een scherm en kon vervolgens live gemaild en geshared worden ter plaatse.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]