Executive Master BMMA bijna volzet

De Executive Master in Digital Marketing and Communication, de opleiding die managers naar digitaal topniveau lanceert, hervat in mei: er blijven nog maar tien plaatsen over, zo meldt de BMMA. Die opleiding van de Solvay Brussels School, in co-organisatie met de BMMA (Belgian Management and Marketing Association), loopt van mei 2021 tot januari 2022. 30 managers de digitale toekomst in. Ze maken kennis met nieuwe businessmodellen, waardoor ze zich met een sterke digitale bagage op de toekomst kunnen richten.
De opleiding is gespreid over 19 dagen, ongeveer 2 tot 3 dagen per maand, omvat 10 modules en beperkt zich tot een dertigtal kandidaten: strak, heftig en ultrakwalitatief. De zeer doelgerichte en innovatieve onderwerpen worden gebracht door vooraanstaande academici én door topfiguren uit de praktijk: dé perfecte mix voor een actief leerproces dat naadloos aansluit bij de digitale wereld.
Marketing 4.0
Marketing heeft een grondige shift doorgemaakt. Digitaal is een evidentie en artificiële intelligentie is een tool geworden… Dus ja, vaarwel 4P-marketing waarin prijs, product, plaats en promotie centraal stonden. Al een hele tijd trouwens. Welkom in het S.A.V.E.-tijdperk, een strategie die inzoomt op een inzicht in de behoeften van wie het product gaat kopen, meer dan op het product zelf. Een veel slimmere en relevante insteek. De consument consumeert ... vooral informatie. Hij of zij gaat op zoek naar informatie, koopt niet langer blind en stelt zich kritisch op. Perfect. Het is dus zaak “zijn of haar ding” aan te bieden, niet dat van een ander. Waarom zal de SAVE-strategie hem of haar “aanspreken”? Omdat ze de consument een Solution aanreikt – en geen product – die inspeelt op zijn behoeften; omdat ze focust op Access door een multichannelstrategie te ontwikkelen, omdat de Value van het product en niet zozeer de prijs verkoopt en omdat de communicatie van een veeleer simpele promotie verschuift naar Experience en Engagement.
Meer informatie:
- Neem contact op met Thierry Antoine ( tantoine@ulb.ac.be of 02 650 41 45).
- Download de brochure.
- Neem deel aan de infosessie die op 25 maart vanaf 18 uur online plaatsvindt.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]