Omdat de Rode Duivels plots geen officieel WK-lied meer hadden, namen de medewerkers van Exellent het initiatief om zelf een song te maken: ‘Fulfil our dream’. Uit de statistieken van Google blijkt nu dat deze WK-song de meest bekeken commercial is op Youtube in België voor de maanden april, mei en juni.
Met meer dan 35.000 views haalde de Exellent-video 75% meer views dan de tweede in de Youtube Ad Leaderboard. Deze award bekroont de meest bekeken YouTube Ad, en gebruikt daarvoor een heel objectieve algoritme op basis van de kijkduur, het organische bereik en de retentie. Het Exellent-lied haalde een click-through rate (CTR) van 39,13%. Met andere woorden: bijna 4 op de 10 kijkers klikte via de commercial door naar de Exellent-website. Ter vergelijking: een gemiddelde commercial op Youtube haalt een CTR van 0,33%
« Het WK-lied was een idee van onze mensen. We hebben er met de hulp van professionele muzikanten een catchy song van gemaakt. Dat die daarna ook goed onthaald wordt en zelfs een van de meest bekeken commercials op Youtube wordt, is een onverhoopt succes. Ik ben trots dat mijn team deze straffe prestatie heeft neergezet, » zegt Exellent-CEO Olivier Lanckriet.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]