
Foto Tim De Waele
Na 5 jaar co-sponsor te zijn geweest van de ploeg van Patrick Lefevere keert Quick-Step terug als titelsponsor van de Belgische World Tour formatie. Quick-Step maakt sinds 1998 deel uit van het wielerpelton en was tussen 2003 en 2011 hoofdsponsor van de ploeg. De sponsor is een belangrijke factor in het succes van de ploeg. Sinds 2015 was Etixx titelsponsor, maar staat volgend jaar niet meer op het truitje. Etixx blijft wel aan als officiële partner van de ploeg. Eerder werd bekendgemaakt dat ook Latexco in 2017 sponsor blijft van het team, net als Lidl.
“We zijn zeer blij dat Quick-Step deze gelegenheid heeft aangegrepen, en hoofdsponsor van het team wordt in het seizoen 2017,” zegt Patrick Lefevere, CEO van het team. “We hebben samen al heel wat doelstellingen behaald en kijken ernaar uit om dit ook in 2017 te blijven doen. Ik bedank Etixx voor zijn steun en bevestig hierbij onze uitstekende relatie. Etixx zal de ploeg immers blijven voorzien van hoogwaardige producten. Ik wil graag nog benadrukken dat het budget en de structuur van ons team niet veranderen in het seizoen 2017.”
“Het merk Quick-Step en het profwielrennersteam delen veel belangrijke waarden: we gaan voor topprestaties, en streven continu naar innovatieve oplossingen die ons het concurrentievoordeel opleveren dat nodig is om te winnen. Die waarden vormen de hoeksteen van onze organisaties,” zegt Paul De Cock, president van UNILIN, division flooring. “Bovendien zijn wij van oorsprong een Vlaamse onderneming – wielrennen zit in ons DNA.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]