EXKi maakt reclame op een bijzondere manier, namelijk via Bancontact, meer bepaald via de Worldline-toonbankterminal YOMANI. Zo loopt er momenteel een campagne op terminals die klanten aanmoedigt om iets meer te betalen voor een koffie ten gunste van een minderbedeelde. Origineel, en toch bestaat het al een tijdje. « Handelaars kunnen al sinds 2013 publiciteit op onze huidige generatie betaalterminals afficheren. Indien ze daarin geïnteresseerd zijn, kunnen ze met ons contact opnemen op een bijlage toe te voegen aan hun contract. » vertelt Sarah Thomas, woordvoerdster van Worldline. En dat heeft zo zijn voordelen. « De betaalterminal is vaak het enige scherm waar klanten niet naast kunnen kijken. Bovendien zijn ze ook extra aandachtig op dit moment. Daarnaast is het ook een goedkope vorm van reclame: het kan voor 5 euro per maand of minder (afhankelijk van de terminals) en de handelaar beslist zelf hoeveel campagnes hij wil publiceren. De terminals zijn bovendien ook uitgerust met een kleurenscherm om handelaars in staat te stellen op een duidelijke manier nieuwe promoties te communiceren. Ook winkelketen Inno doet het regelmatig, bijvoorbeeld om de solden of de nieuwe collectie aan te kondigen. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]