Extra feest, kleine prijzen, met Carrefour, Publicis Groupe... en Georges

Carrefour blikt vooruit op het jaareinde, en doet dat met een nogal eigenzinnige en gastronomische kijk op het feestgebeuren. In deze nieuwe eindejaarscampagne kijken we mee door de ogen van een bijzonder familielid, eentje dat ons op bijzondere manier laat meegenieten van 'Extra feest, kleine prijzen.'
De feestdagen zijn hét moment van het jaar om samen te komen met familie, vrienden en iedereen die je lief is. Eindejaarscampagnes tonen dit feestelijke gebeuren doorgaans vanuit het oogpunt van een buitenstaander, niet door de ogen van een familielid dat actief meeleeft met alle voorbereidingen. Carrefour bekijkt het anders, door de ogen van Georges. Samen met hem volgen we alles en iedereen op de voet. En dat mag je gerust letterlijk nemen. We gaan samen met Georges en zijn familie boodschappen doen bij Carrefour, waar het gezin zijn favoriete producten koopt, we doen samen alle voorbereidingen voor het diner, we verwelkomen met hem alle gasten en schuiven ook met de hele familie aan tafel voor de langverwachte, feestelijke maaltijd. Pas aan het einde van de film ontdekken we dankzij de traditionele familiefoto, dat Georges niemand minder is dan de trouwe viervoeter van de familie. De onverwachte wending in deze kerstsaga zorgt ervoor dat je de spot telkens opnieuw wilt bekijken om alle aanwijzingen over Georges' identiteit te ontdekken.
De film zit vanzelfsprekend ook vol heerlijke Carrefour-producten uit het Extra-assortiment, een reeks buitengewoon feestelijke en tegelijk betaalbare producten voor een extra feestelijk tintje. De campagne wordt ook aangevuld met video's op sociale media waarbij we telkens andere sleutelmomenten te zien krijgen van de feestelijkheden bij Georges en zijn familie. Elke scène toont een heerlijk product vanuit het unieke perspectief van onze trouwe Georges.
Deze campagne van Publicis Groupe maakt smaakvol gebruik van TVC, SoMe, banners, OOH, DOOH, print en radio om je te laten watertanden bij de lekkerste Carrefour-producten en een warme glimlach op je gezicht te toveren voor de eindejaarsfeesten. Smakelijk, en fijne feestdagen!
Credits
Client: CARREFOUR - Natacha Pierard, Charlotte Lombard, Daphne Monteyne, Céline Wildschutz, Kathlyne Rossa, Laure Peten & Dave Froidcoeur
Client Lead: Valerie Fabbri
Account Director: Stefanie Durieux Account Manager: Angela De Greve Account Executive: Alexandra Mertens Social Project Manager: Chiara Pia Maltese
Brand & Campaign Strategist: Lise Tran & Mathilde Bariseau Connection Planner: Julie Maris
Content Strategist: Christina Goosdeel
Creative Director: The one and only – Laurence Van De Putte Creatives/concept providers: Our dear Nicolas Biscaras & Rafael Lopes Copywriter NL: Wim Corremans
Copywriter FR: Philippe Dorval
Content Lead: Joyce Poelmans
Content Manager: Chiara Pia Maltese
Content Creator: Jeroen Van Laethem, Louise Vankueken Content Designer: Benoit Germeau
Head of Art: Guilherme Nunes
Design & DTP Lead: Romaine Dhainaut & Marleen Hemeleers
Creative Designer: The wonderful Justine Depape & Natacha De Nauw Sr Infographist/DTPer: Thierry Staes, François Baudon
Print Producer: Marleen Hemeleers
Production Lead: Daan Feytongs.
Video Editor: Benoît Germeau
External production
Radio house & sound producer : Bleu Nuit Production house: Producteur Provocateur Director: Sune Sorensen
Key visuals: WKJ Antoine Melis
Content Director: Sat Gevorkian Content Photographer: Ruby Cruden Digital Producer: Boomerang
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]