Extra stoelen nodig bij Wunderman Brussels

News / People

WundermanDe laatste maanden werd de bureauruimte bij Wunderman Brussels voor iedereen een beetje krapper, maar de sfeer des te uitbundiger. En dat heeft alles te maken met de komst van zes nieuwe talenten binnen zowel het account- als het creatieve team.
Na stages in het Centre Hospitalier Universitaire de Tivoli en bij Victoria Agency vond Manon Wambreuse (26) haar nieuwe stek in het bureau, als junior digital project manager voor de healthcare klanten.   
Voor Hélène Bouillet (25) was het een fijn weerzien met Wunderman, na een eerste stage in het Antwerpse bureau. Daarna trok ze naar Sydney, om er aan de slag te gaan bij het experiental marketing agency Dare. Ondertussen is ze weer veilig geland in Brussel, als digital project manager op de Alken-Maes budgetten.
Senior conceptual copywriter Hugues Vanden Steen (54) geeft voortaan meer gewicht (105 kg) aan Franstalige teksten  bij Wunderman Brussels. Tijdens zijn rijk gevulde parcours passeerde hij bij onder andere Duval Guillaume, These Days/Young&Rubicam en Publicis.
Frederik Maes (42) zorgt voor creatief tegengewicht aan de Nederlandstalige copykant. Na eerdere haltes bij onder andere Germaine&Co, Serviceplan en Air vormt hij er sinds januari een team met art director Sébastien Ruyssen.
Nadat ze ervaring opdeed als engagement planner bij Ogilvy Paris en als assistant strategic planner bij Steve Paris, is Ana Gassie (26) aan de slag als healthcare account planner bij het bureau.
En nog meer versterking voor de Healthcare klanten van Wunderman Brussels: na een eerste werkervaring bij Iris Ziekenhuizen Zuid als communications officer is Manon De Smedt (27) actief als account planner health.