Facebook blijft verbazen, deze keer met de lancering van GROW, een driemaandelijks tijdschrift gericht op ondernemers. Ondanks de duidelijke vorm noemt Facebook het liever geen tijdschrift, maar “een marketingprogramma waarbij het gedachten rond leiderschap deelt met haar klanten”. Op het menu: interviews met vooraanstaande zakenmensen zoals Oscar Olsson, die op de cover van eerste nummer prijkt. De 35-jarige Zweed is de creatief directeur van /Nyden, het jongerenmerk van H&M.
GROW wordt rechtstreeks naar marketingklanten gestuurd en gedistribueerd in geselecteerde luchthavens en business lounges in het Verenigd Koninkrijk. Het tijdschrift maakt daarom geen reclame.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]