Facebook investeert in lokale pers

Goodwill of echte bezorgdheid? Facebook zal de komende drie jaar 300 miljoen dollar investeren in de ondersteuning van de journalistiek, inclusief lokaal nieuws, dat vaak het slachtoffer is van de digitale revolutie. "Nieuwsprogramma's, partnerships op contentvlak, met een focus op het ondersteunen van lokaal nieuws," somt Campbell Brown, Vice President of Media Partnerships, op in een Facebook-post. "Ik ben begonnen als gemeenschapsjournalist (Topeka, Richmond, Baltimore en D.C.) en ik weet hoe belangrijk het is dat elke gemeenschap een sterke lokale journalistiek heeft. Dit is een belangrijke verandering voor ons en een gebied waarop we - naar ik hoop - een echte impact kunnen hebben."

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


