Goodwill of echte bezorgdheid? Facebook zal de komende drie jaar 300 miljoen dollar investeren in de ondersteuning van de journalistiek, inclusief lokaal nieuws, dat vaak het slachtoffer is van de digitale revolutie. "Nieuwsprogramma's, partnerships op contentvlak, met een focus op het ondersteunen van lokaal nieuws," somt Campbell Brown, Vice President of Media Partnerships, op in een Facebook-post. "Ik ben begonnen als gemeenschapsjournalist (Topeka, Richmond, Baltimore en D.C.) en ik weet hoe belangrijk het is dat elke gemeenschap een sterke lokale journalistiek heeft. Dit is een belangrijke verandering voor ons en een gebied waarop we - naar ik hoop - een echte impact kunnen hebben."
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]