Facebook investeert in lokale pers

Goodwill of echte bezorgdheid? Facebook zal de komende drie jaar 300 miljoen dollar investeren in de ondersteuning van de journalistiek, inclusief lokaal nieuws, dat vaak het slachtoffer is van de digitale revolutie. "Nieuwsprogramma's, partnerships op contentvlak, met een focus op het ondersteunen van lokaal nieuws," somt Campbell Brown, Vice President of Media Partnerships, op in een Facebook-post. "Ik ben begonnen als gemeenschapsjournalist (Topeka, Richmond, Baltimore en D.C.) en ik weet hoe belangrijk het is dat elke gemeenschap een sterke lokale journalistiek heeft. Dit is een belangrijke verandering voor ons en een gebied waarop we - naar ik hoop - een echte impact kunnen hebben."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]