Facebook pakt uit met Lifestage, een applicatie waarmee mensen van 21 jaar of jonger hun levensverhaal in een videoprofiel kunnen gieten. Met de nieuwe app neemt Facebook de handschoen op tegen Snapchat. Meer en meer jongeren verhuizen van Facebook naar Snapchat. De maker van de nieuwe applicatie past alleszins zelf in diens doelgroep. Lifestage is ontworpen door Michael Sayman, 19 jaar en al productmanager bij Facebook. Hij ontmoette diens baas Mark Zuckerberg twee jaar nadat hij een rist populaire apps had ontworpen, waaronder 4Snaps. Hij bedacht zijn eerste applicatie toen hij nog maar 13 jaar was. Niet lang na zijn ontmoeting met Mark Zuckerberg bedacht Michael Sayman Lifestage - zijn eerste ontwerp voor het sociaal medium.
Lifestage nodigt zijn gebruikers uit om selfiese en video's te plaatsen met vriend(inn)en, hobby's, huisdieren, likes en dislikes en dies meer. Boodschappen en persoonlijke interacties zijn (nog) niet mogelijk via de nieuwe app.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]