Facebook kondigt aan dat het nieuwe functies introduceert om de transparantie in reclame te verbeteren. Dat schrijft AdAge in een artikel. Het idee is om adverteerders een beter idee te geven van de prestaties van hun reclame. Marketeers vragen al een tijd om verbeterde transparantie, vooral omdat Facebook de onnauwkeurigheid van vorige bereiksmetingen al eens moest toegeven. De belangrijkste verandering vandaag is de komst van een nieuw “Delivery Insights dasbhoard” en de komst van nieuwe meettechnieken. Andere wijzigingen worden in de loop van het jaar nog verwacht.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]