Facebook op weg naar transparantie

Facebook kondigt aan dat het nieuwe functies introduceert om de transparantie in reclame te verbeteren. Dat schrijft AdAge in een artikel. Het idee is om adverteerders een beter idee te geven van de prestaties van hun reclame. Marketeers vragen al een tijd om verbeterde transparantie, vooral omdat Facebook de onnauwkeurigheid van vorige bereiksmetingen al eens moest toegeven. De belangrijkste verandering vandaag is de komst van een nieuw “Delivery Insights dasbhoard” en de komst van nieuwe meettechnieken. Andere wijzigingen worden in de loop van het jaar nog verwacht.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]