Facebook kondigt aan dat het nieuwe functies introduceert om de transparantie in reclame te verbeteren. Dat schrijft AdAge in een artikel. Het idee is om adverteerders een beter idee te geven van de prestaties van hun reclame. Marketeers vragen al een tijd om verbeterde transparantie, vooral omdat Facebook de onnauwkeurigheid van vorige bereiksmetingen al eens moest toegeven. De belangrijkste verandering vandaag is de komst van een nieuw “Delivery Insights dasbhoard” en de komst van nieuwe meettechnieken. Andere wijzigingen worden in de loop van het jaar nog verwacht.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]