In samenwerking met Nestlé heeft Facebook een televisiereclame van Natural Bliss Coffee Creamer eenvoudig aangepast voor de mobiele feed van Facebook. Door een nieuwe startscene te maken en tekst overlays voor het brengen van de boodschap zonder geluid toe te voegen, werd eenvoudig grote impact gemaakt. Recall en awareness gingen er in tests (volgens de Nielsen-methodologie) duidelijk op vooruit, als men de spot in de Facebook-feed vergeleek met de originele televisiespot. Het hermonturen duurde nochtans minder dan een dag.
Alexis Lebedoff, country lead Facebook Belgium: “We moedigen deze tests aan omdat dit laat zien dat adverteerders die al televisiereclames hebben geproduceerd, eenvoudig en goedkoop aanpassingen kunnen maken om hun reclame effectiever voor mobiel te maken. Facebook werkt samen met bedrijven en bureaus aan mobiel-geoptimaliseerde campagnes, om te leren hoe reclames kunnen worden verbeterd zodat ze nog aantrekkelijk zijn voor mobiele gebruikers en bovendien de uitkomsten voor adverteerders verhogen.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]