Facebook verwent journalisten met Mentions

Facebook opent Mentions, een app die voorheen enkel voor celebrities en andere publieke figuren toegankelijk was, nu ook voor journalisten met een geverifieerd profiel. De reden? Meer dan een kwart van de Twitter-gebruikers zijn journalisten of mensen die werken in de media, maar toch blijkt dat Facebook meer lezers bereikt. Met het openstellen van de app wil het sociale netwerk journalisten de kans geven om hun werk op Facebook te delen én op te beslissen wie dat werk precies kan zien. Maar dat is niet alles: met Mentions kunnen ze ook gesprekken controleren over bepaalde onderwerpen en vraag-en-antwoordsessies houden vanop hun gsm. Zo kan een journalist bijvoorbeeld zien hoe mensen reageren op een artikel en interactie voeren met iemand die de inhoud wil gebruiken. Daarnaast geeft de app hen ook de mogelijkheid om video's live van de app te delen, volgens een systeem vergelijkbaar als dat van Twitter. Ideaal om live-evenementen uit te zenden. Daarnaast hebben ze ook toegang tot een lijst van trending topics, hoofdpunten en samenvattingen die de populairste berichten van de dag tonen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]