Factivity haalt Philémon Heutte aan boord

News / People

Ambassadorship agency Factivity heeft PR-manager Philémon Heutte aangeworven. Philémon Heutte heeft een ruime ervaring in lifestyle PR, met name in het gamingsegment. Hij zal het bureau toelaten om nieuwe markten te benaderen en verder te groeien in 2020. Factivity bevestigde vorig jaar met tal van nieuwe accounts zoals Isabel Group, ML2Grow, MobieTrain en Raccoons. “We verheugen ons dan ook met de komst van Philémon. Hij weet van aanpakken en dat past perfect bij een pragmatisch agency zoals het onze. Philémon zal onze huidige klanten adviseren maar met hem zullen we onze expertise ook uitbreiden. In het segment van de gamingstudio’s zullen we voortaan een internationale dienstverlening aanbieden,” zegt Rafael Tirmarche, managing partner bij Factivity.

Philémon Heutte verdiende zijn strepen als persattaché bij Cosmocover (Rijsel, Frankrijk). Hij werkte er voor verschillende ontwikkelaars zoals Devolver Digital, Disney, Namco Bandai, SEGA en Tencent. In 2019 was hij verantwoordelijk voor de internationale persrelaties bij Cronos Interactive, de grootste spelontwikkelaar in België. In 2020 geeft hij dus toe aan de lokroep van de agencywereld. Philémon Heutte: “Bij Factivity zal ik opnieuw verschillende merken aansturen en ook bijdragen aan de ontwikkeling van het bureau. Ik zal enerzijds nieuwe kennis in tech opdoen, maar ook mijn expertise in gaming kunnen commercialiseren. Dat is een boeiende uitdaging die ik met beide handen gegrepen heb.”