In januari introduceerden RMB en GiveActions positieve reclame op Auvio. Een samenwerking waarmee duurzame en maatschappelijke merken hun boodschap – in een speciaal post-roll videoformaat en met een mooie highlighting van hun spot – op het digitale platform van de RTBF kunnen laten verschijnen. Een eerste campagne werd toen gelanceerd voor de Belgische bank NewB, en nu volgt ook een campagne voor de duurzame smartphone Fairphone 4, door Proximus en Fairphone.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]