Fairtrade en Nespresso gaan opnieuw samen in zee voor een nieuwe Master Origin collectie. Na de lancering van twee Fairtrade-gecertificeerde limited editions in oktober 2017, zal Nespresso in september 2018 een nieuwe collectie op de markt te brengen. De Master Origin Indonesia zal daar een deel van uitmaken. Deze koffie, bestaande uit 100% Fairtrade-gecertificeerde koffiebonen, is het resultaat van een jarenlange intensieve samenwerking tussen Fairtrade en Nespresso, met het oog op de levenskwaliteit van koffieboeren over heel de wereld te verbeteren.
De Master Origin collectie biedt naast deze koffie ook nog de Master Origin Ethiopia, Master Origin Colombia, Master Origin Nicaragua en de Master Origin India aan. Fairtrade en Nespresso werken nu over heel de wereld samen om boeren te ondersteunen in het opbouwen van duurzame en veerkrachtige gemeenschappen. Deze samenwerking komt voort uit een gedeelde visie dat een gezonde en duurzame toevoer van koffie afhankelijk is van doelgerichte partnerships en investeringen in koffiegemeenschappen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]