FamilyCard in zee met Amazon België

Marketing / News

Vanaf nu sparen de ruim 140 000 gebruikers van FamilyCard  extra voordelen op al hun aankopen via Amazon.com.be. De Belgische webshop van de internetgigant is vlak voor de belangrijke Black Friday periode een mooie aanwinst voor het shoppingplatform. "Binnen ons segment zijn we de eerste partner van Amazon op de Belgische markt," zegt Wim Willems van Familycard"Al sinds oktober vorig jaar zijn we in gesprek met hun marketingteam. We zijn dan ook blij dat we hun vertrouwen krijgen. Via onze e-commerce community zullen we de lancering op de Belgische markt extra kracht bijzetten. Ook de timing is perfect, want sinds de lancering van ons gloednieuwe platform afgelopen zomer, groeien we ook hard in Wallonië."

Ook Coolblue, TUI Fly en Eurostar 

"Meer en meer grote namen zijn overtuigd van onze toegevoegde waarde binnen hun online marketingmix. Eerder dit jaar sloten ook  Coolblue, TUI Fly en recentelijk ook Eurostar zich aan. Mede dankzij ons vernieuwd platform bieden we een formule aan rond korting en beleving. Onze partners bereiken hiermee een voor hen vaak nieuw klantensegment. De Familycardgebruikers oriënteren zich immers op ons platform voor ze hun aankoop plaatsen."

Met meer dan 140.000 gezinnen is FamilyCard naar eigen zeggen de grootste webshopklantenkaart van België. Voor elke aankoop die bij een van de meer dan duizend aangesloten webshops gebeurt, ontvangt elke gebruiker via het platform een extra korting. Tot de deelnemende webshops behoren onder andere Coolblue, Torfs, Vanden Borre, Farmaline, Zalando Lounge, TUI en Booking. Het uitgespaarde bedrag kunnen onze leden inruilen voor een beleving, opvragen in cash of doneren aan een zelf gekozen goed doel.