Op 5 augustus 2016 paraderen onze athleten met de Belgische vlag op de Olympische Spelen in Rio. Maar de weg naar Rio is nog erg lang. Trainingen, preselecties, selecties …. Om hen te steunen voor de Spelen hebben Famous en Boic een campagne gemaakt die deze lange weg illustreert. Zo werkte het productiehuis Wenneker.be voor de televisiespot samen met de grafische kunsten van Mr. Mong en zorgde Netsky voor een passende soundtrack. De campagne wordt ook verder ondersteund door advertenties en radiospots.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]