Famous en Week Van Het Zien gunnen uw ogen rust


Acht uur, zolang zitten we gemiddeld per dag te staren naar ons computerscherm. En dat heeft zo zijn gevolgen: vermoeiende ogen, hoofdpijn… Om daar verandering in te brengen, lanceert Famous voor Week Van Het Zien, een initiatief van A.P.O.O.B (Algemene Professionele Opticiens- en Optometristenbond van België) waarbij mensen hun ogen gratis kunnen laten testen, de gratis computer-applicatie Eyescare.
De app werkt als volgt: elke twintig minuten krijgt u op uw computerscherm een choquerende foto te zien, zodat u wel van uw scherm moét wegkijken. « Een simpele techniek om vermoeide computerogen tegen te gaan de 20-20-20-regel: elke twintig minuten twintig seconden van je scherm weg te kijken naar een voorwerp op twintig meter afstand », verduidelijkt Vincent Breugelmans, woordvoerder van Week Van Het Zien. « Naast een effectief hulpmiddel aanbieden, willen we met Eyescare vooral op een leuke manier een acuut en hedendaags probleem onder de aandacht brengen. »

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



