Na jaren zonder nationale communicatie is Artsen Zonder Grenzen terug met een nieuwe imago-campagne die ook voor een nieuwe instroom van donatoren moet zorgen. Met de door FamousGrey bedachte slogan “Verleg mee grenzen” wil AZG tonen dat grenzen niet enkel meer gaat over landsgrenzen, maar dat AZG ook de grenzen verlegt door te werken met nieuwe technologieën, het toegankelijk maken van medicatie en het blijven helpen waar anderen opgeven. Want dat is niet veranderd aan AZG, ze blijven zich inzetten voor een humanere wereld vanuit een gevoel van verontwaardiging.
De campagne van FamousGrey toont Artsen Zonder Grenzen zoals ze echt is: een moderne en flexibele organisatie die verder gaat dan andere ngo’s om grenzen te verleggen. Maar dat kunnen ze alleen dankzij de vele donateurs. Want wat velen niet weten, is dat Artsen Zonder Grenzen voortdurend naar middelen zoekt om geografische, politieke en economische grenzen die hun werk bemoeilijken te verleggen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]