Famous Relations haalt influencer marketing specialist Kathy Van Looy aan boord. Van Looy heeft bijna 20 jaar ervaring in public relations. Ze begon haar carrière in 1998 bij Porter Novelli, waar ze 14 jaar lang werkte op tal van nationale en internationale klanten zoals Luminus, Pfizer, Durex, Tele Atlas, Huntsman en P&G. Nadien maakte ze de overstap naar de reclamewereld en ging ze achtereenvolgens aan de slag bij FamousGrey en Publicis One (Duval Guillaume en Leo Burnett), waar ze de campagne-pr verzorgde voor onder andere Rode Kruis-Vlaanderen, Air France, AB InBev, Think Pink en Stad Antwerpen, maar zich ook de laatste drie jaar specialiseerde in influencer marketing. Na een passage bij Native Nation gaat ze nu aan de slag bij Famous Relations waar ze de influencer marketing-poot verder zal uitbouwen.
Sinds de start twee jaar geleden groeide Famous Relations uit tot een pr-bureau met vandaag acht pr-consultants. Naast trouwe klanten zoals Delta Lloyd Life, Pernod Ricard, AXE, de OVB en Magnum omarmde Famous Relations in 2017 al diverse nieuwe klanten: NMBS, Volvo, CORES Development, MyMicroInvest, DoTalk, FISA, Croky en Smartbox.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]