Famous Relations haalt influencer marketing specialist Kathy Van Looy aan boord. Van Looy heeft bijna 20 jaar ervaring in public relations. Ze begon haar carrière in 1998 bij Porter Novelli, waar ze 14 jaar lang werkte op tal van nationale en internationale klanten zoals Luminus, Pfizer, Durex, Tele Atlas, Huntsman en P&G. Nadien maakte ze de overstap naar de reclamewereld en ging ze achtereenvolgens aan de slag bij FamousGrey en Publicis One (Duval Guillaume en Leo Burnett), waar ze de campagne-pr verzorgde voor onder andere Rode Kruis-Vlaanderen, Air France, AB InBev, Think Pink en Stad Antwerpen, maar zich ook de laatste drie jaar specialiseerde in influencer marketing. Na een passage bij Native Nation gaat ze nu aan de slag bij Famous Relations waar ze de influencer marketing-poot verder zal uitbouwen.
Sinds de start twee jaar geleden groeide Famous Relations uit tot een pr-bureau met vandaag acht pr-consultants. Naast trouwe klanten zoals Delta Lloyd Life, Pernod Ricard, AXE, de OVB en Magnum omarmde Famous Relations in 2017 al diverse nieuwe klanten: NMBS, Volvo, CORES Development, MyMicroInvest, DoTalk, FISA, Croky en Smartbox.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]