Famous Relations verwelkomt Stéphanie Van Bets als nieuwe senior PR manager. Ze vervoegt zich bij het korps van Liesbeth Pyck en zal zich ontfermen over klanten als Proximus, Coca-Cola en Kom op tegen Kanker.
“Ik geloof sterk in een geïntegreerde communicatieaanpak waarin de merkstrategie mee aangedreven wordt door PR,” zegt Van Bets. “Die symbiose zorgt ervoor dat de positionering van onze klanten écht tot leven komt. Als hedendaags PR-bureau maakt Famous Relations bovendien het verschil door creativiteit in te zetten als katalysator voor succes. Dat is essentieel want, wie we als PR-professional ook willen benaderen -consumenten, journalisten, experts, bedrijfsleiders of politici-, de juiste dosis creativiteit zorgt ervoor dat die boodschap met impact aankomt.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]