Famous Relations verwelkomt Stéphanie Van Bets

News / People

Stéphanie Van BetsFamous Relations verwelkomt Stéphanie Van Bets als nieuwe senior PR manager. Ze vervoegt zich bij het korps van Liesbeth Pyck en zal zich ontfermen over klanten als Proximus, Coca-Cola en Kom op tegen Kanker.

De PR-wereld heeft geen geheimen voor Stéphanie Van Bets. Ze startte haar carrière in 2014 bij het internationale communicatiebureau Porter Novelli, waar ze in vijf jaar tijd wist op te klimmen tot vice president. Op die manier kon ze haar expertise uitbouwen voor klanten in de corporate communicatiesector.

 Ik geloof sterk in een geïntegreerde communicatieaanpak waarin de merkstrategie mee aangedreven wordt door PR,” zegt Van Bets. “Die symbiose zorgt ervoor dat de positionering van onze klanten écht tot leven komt. Als hedendaags PR-bureau maakt Famous Relations bovendien het verschil door creativiteit in te zetten als katalysator voor succes. Dat is essentieel want, wie we als PR-professional ook willen benaderen -consumenten, journalisten, experts, bedrijfsleiders of politici-, de juiste dosis creativiteit zorgt ervoor dat die boodschap met impact aankomt.”