Famous Relations verwelkomt Stéphanie Van Bets als nieuwe senior PR manager. Ze vervoegt zich bij het korps van Liesbeth Pyck en zal zich ontfermen over klanten als Proximus, Coca-Cola en Kom op tegen Kanker.
“Ik geloof sterk in een geïntegreerde communicatieaanpak waarin de merkstrategie mee aangedreven wordt door PR,” zegt Van Bets. “Die symbiose zorgt ervoor dat de positionering van onze klanten écht tot leven komt. Als hedendaags PR-bureau maakt Famous Relations bovendien het verschil door creativiteit in te zetten als katalysator voor succes. Dat is essentieel want, wie we als PR-professional ook willen benaderen -consumenten, journalisten, experts, bedrijfsleiders of politici-, de juiste dosis creativiteit zorgt ervoor dat die boodschap met impact aankomt.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]