Famous Relations zet najaar in met vijf nieuwe PR consultants

News / People

Eline Vervloet, Carine Morin, Laure Vandeghinste, Mieke Meert, Evy VanderwaevenFamous Relations verwelkomde de voorbije maanden vijf nieuwe collega’s: Carine Morin, Mieke Meert, Laure Vandeghinste, Eline Vervloet en Evy Vanderwaeven. Ze staan, met hun eigen sterkte en hun eigen expertise, klaar om een nieuw hoofdstuk te schrijven in het succesverhaal van het team van Liesbeth Pyck.

Carine Morin is een 39-jarige, ervaren communicatiespecialiste. Deze Française is sinds 2006 een échte Bruxelloise. Met haar ervaring als communicatieconsultant en copywriter bij B2B agentschap Outsource Communications begeleidt ze bij Famous Relations klanten als Iglo, FISA (Voedings- en Vakantiesalon), NN en Waeg doorheen hun PR strategie en versterkt ze zo ook hun visibiliteit in de Franstalige media.Mieke Meert heeft bijna 10 jaar ervaring in content marketing en PR op zak. Deze enthousiaste storyteller startte als woordvoerder en projectmanager bij Infrabel en kwam vervolgens bij Jacobs Douwe Egberts terecht als content marketing specialist. Als creatieve PR manager neemt ze bij Famous Relations klanten als NN, CORES, OVB, ACC en NMBS voor haar rekening.
Na haar Master in de Communicatiewetenschappen en Manama Meertalige Bedrijfscommunicatie aan de UGent ging Laure Vandeghinste aan de slag als PR manager bij Voice Agency in Brussel. Vier jaar later, sloot ook zij zich aan bij het PR team van Famous Relations. Deze trotse West-Vlaamse volgt een mix van lifestyle en corporate klanten van A tot Z op.
Tijdens haar studies strategische communicatie aan de Universiteit van Antwerpen, koos Eline Vervloet voor een semester in Québec, waar ze alle facetten van Public Relations leerde kennen. Na haar studies liep ze stage bij The Wicked en The Kube. Daar ontwikkelde ze een passie voor influencer marketing, die verder opbloeide bij Native Nation. Een jaar later vond deze enthousiaste, jonge PR manager haar weg naar Famous Relations, waar ze zich focust op klanten als Unilever, Coca-Cola, Volvo, Maes en Vittel.
De 23-jarige Evy Vanderwaeven vormt tot slot de jongste aanvulling op het team. Na haar Bachelor in het Communicatiemanagement en Master in de Bedrijfscommunicatie, vond deze pas afgestudeerde, gemotiveerde PR manager meteen haar plekje in het Famous Relations team, waar ze enkele maanden voordien nog succesvol haar stage volbracht. Zij ondersteunt projecten voor klanten als Veritas, FISA (Voedings- en Vakantiesalon), Croky, Unilever en Kiss My.
Sinds het ontstaan zo’n 4 jaar geleden, groeide Famous Relations uit tot een PR-bureau met 12 consultants die elkaar naar verluidt perfect aanvullen. "Het bureau heeft vandaag dan ook alle expertise in huis om klanten uit uiteenlopende sectoren bij te staan in hun volledige PR verhaal: van strategisch persadvies, mediacoaching, woordvoerderschap en crisiscommunicatie tot content- en influencermarketing," zegt Liesbeth Pyck.