Na competitie koos Ketnet voor Famous als nieuw creatief bureau. Famous overtuigde de jongerenzender met een creatie die naast amusement ook voor een culturele impact kan zorgen. “Enkele keren per jaar willen we kinderen en hun entourage bereiken met campagnes die spraakmakend en verbindend zijn. Verbindend omdat ze de contacten tussen verschillende generaties en kinderen onderling op een speelse manier stimuleren.
"We willen bij Ketnet kinderen niet alleen entertainen maar vooral ook helpen groeien”, zegt Els Lagrou, marketing manager bij Ketnet. "We zijn blij dat het Ketnet-team bevestigde dat we de juiste toon te pakken hadden”, aldus Katrien Bottez, executive creative director bij Famous. “Voor het mooiste kindermerk van Vlaanderen werken maakt ons enorm trots. En een fijne bijkomstigheid: nu we voor Ketnet werken, scoren we meteen ook bij onze eigen kinderen." Ook Maarten Janssen, sinds 9 juni de nieuwe netmanager van Ketnet, is enthousiast: “Ons doelpubliek bereiken we naast via televisie vooral online. Famous heeft dat goed begrepen en overtuigde ons met een concept dat ons zowel on- als offline heel wat mogelijkheden biedt.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]