Na competitie koos Ketnet voor Famous als nieuw creatief bureau. Famous overtuigde de jongerenzender met een creatie die naast amusement ook voor een culturele impact kan zorgen. “Enkele keren per jaar willen we kinderen en hun entourage bereiken met campagnes die spraakmakend en verbindend zijn. Verbindend omdat ze de contacten tussen verschillende generaties en kinderen onderling op een speelse manier stimuleren.
"We willen bij Ketnet kinderen niet alleen entertainen maar vooral ook helpen groeien”, zegt Els Lagrou, marketing manager bij Ketnet. "We zijn blij dat het Ketnet-team bevestigde dat we de juiste toon te pakken hadden”, aldus Katrien Bottez, executive creative director bij Famous. “Voor het mooiste kindermerk van Vlaanderen werken maakt ons enorm trots. En een fijne bijkomstigheid: nu we voor Ketnet werken, scoren we meteen ook bij onze eigen kinderen." Ook Maarten Janssen, sinds 9 juni de nieuwe netmanager van Ketnet, is enthousiast: “Ons doelpubliek bereiken we naast via televisie vooral online. Famous heeft dat goed begrepen en overtuigde ons met een concept dat ons zowel on- als offline heel wat mogelijkheden biedt.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]