Famous voert campagne om de start van het nieuwe seizoen van The X-files op 2BE aan te kondigen. De campagne speelt in op echte buitenaardse verschijnselen en bestaat uit twee televisiespots en twee radiospots. De spots baseren zich op echte reportages en tonen 'echte' UFO-footage, ooit vastgelegd door amateurs. Met de baseline ‘Door wie worden we bekeken ?’ nodigt de spot uit naar het nieuwe seizoen van de serie te kijken. Om deze bovenaardse beelden te bemachtigen, werkte Famous samen met het Belgisch UFO-meldpunt. De campagne ging van start op zondag 24 april, samen met de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van The X-files op 2BE.
https://soundcloud.com/famous-brussels/sets/2be-x-files-2016
Credits
Client: Medialaan – 2BE
Client contacts: Nele Baeyens – Koen Kreynen – Katia Strauwen
Agency: FAMOUS
CD: Katrien Bottez - Laurent Dochy
Creative Team: Mohamed Chaoui– Liesbeth Vandenbergh
Project leader: Hans Michiels
Business Director: Mieke Van de Gehuchte
Design: Ken Wuytack
Soundstudio: Brandy
TV-montage : Sven Vanhee
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]