FamousGrey betrouwbaar voor De Tijd

Crea / News

De TijdBetrouwbaar nieuws verneemt u meestal niet van iemand die ergens iets gehoord heeft van iemand anders die ergens iets gelezen heeft. Wilt u zelf een betrouwbare gesprekspartner zijn? Dan raadpleegt u beter de betrouwbaarste krant van Vlaanderen. Met dit inzicht lanceert FamousGrey een campagne voor De Tijd.

Uit het Reuters Media Report blijkt dat De Tijd de meest betrouwbare krant van Vlaanderen is. En wie betrouwbaar nieuws consumeert, wordt zelf ook een betrouwbare bron. FamousGrey vertaalde dit naar betrouwbare radiospots, printadvertenties, banners en social posts. Stuk voor stuk hanteren ze een copy die het betrouwbare karakter van de krant op een creatieve manier benadrukt.

Credits:
Client: Mediafin
Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve
Redactie: Isabel Albers
Agency: FamousGrey
CEO: Francis Lippens
CD: Peter Ampe
Creative Team: Tom Berth, Geert De Rocker, Marc Vander Heyden, Diederik Jeangout, Jonathan d’Oultremont
Project leader: Lies Bernaer
Client Service Director: Catherine De Block
PR Manager: Laure Vandeghinste
Media planner & -buying: Jonas Sprengers
Production: FamousGrey Productions
Soundstudio: FamousGrey Productions
Sound engineer: Eli Sundermann
Production Director: Emily Rammant
RTV-producer: Marlies Neudt
Editing: Annelies Carnoy